Jaa tämä sivu!
Kuka Henkel on ja mikä meitä ohjaa? Meitä kaikkia Henkelissä yhdistää tavoitteemme "Pioneers at heart for the good generations" ja yhteinen strateginen viitekehys.
Uusi Henkel-brändi yhdistää perintömme ja kunnianhimomme eteenpäin: sitouttaa ihmisiä suunnittelemaan määrätietoista tulevaisuutta yhdessä kanssamme ja edistämään kehitystä ydinvahvuuksiemme pohjalta.
Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Kestävän kehityksen johtajana pyrimme löytämään jatkuvasti uudenlaisia ratkaisuja. Jatkamme samalla liiketoiminnan vastuullista kehittämistä ja taloudellisen menestyksen lisäämistä.
Uskallatko vaikuttaa? Liity edelläkävijätiimiimme ja jätä jälkesi tulevaisuuteen kanssamme.
15.11.2018
Publication
Henkel published its Q3 2018 statement on November 15, 2018.
The press release and the statement are available for download here.
News Release & Quarterly Statement
15.11.2018,
Düsseldorf / Germany
Guidance for fiscal year 2018 confirmed
Additional Information
The main elements of our strategic framework are a winning portfolio, competitive edge in the areas of innovation, sustainability and digital as well as future-ready operating models, underpinned by a strong foundation of a collaborative culture and empowered people.
Over 145 years of company history, about 48,000 employees and two business units – people from all over the world…
Find selected image and footage material for download!